niedziela, 20 września 2020
















#Dzisiejsza #nowość muzyczna, i znów Caetano Veloso, i powrót do „Álbum Branco” (Biały Album) z 1969 (perły Tropikalizmu).

Track listing:
Side one
No. Title Length
1. "Irene" 3:48
2. "The Empty Boat" 4:15
3. "Marinheiro Só" (Traditional; Adaptation by Caetano Veloso) 3:29
4. "Lost in the Paradise" 3:27
5. "Atrás do Trio Elétrico" 2:45
6. "Os Argonautas" 2:47


No to „Irene” (Irena)

moi mili, chcę już iść,
nie jestem stąd
w kieszeniach nie mam nic, zobaczę tylko uśmiech Ireny
chcę usłyszeć śmiech (czyj?) Ireny

moi mili, chcę już iść,
nie jestem stąd
w kieszeniach nie mam nic, zobaczę tylko uśmiech Ireny
chcę usłyszeć śmiech Ireny

moi mili, chcę już iść,
nie jestem stąd
w kieszeniach nie mam nic, zobaczę tylko uśmiech Ireny
chcę usłyszeć śmiech Ireny

moi mili, chcę już iść,
nie jestem stąd
w kieszeniach nie mam nic, zobaczę tylko uśmiech Ireny
chcę usłyszeć śmiech Ireny

Irene ri, Irene ri, Irene
Irene ri, Irene ri, Irene
moi mili, chcę już iść,
nie jestem stąd
w kieszeniach nie mam nic, zobaczę tylko uśmiech Ireny
chcę usłyszeć śmiech Ireny
zobaczę tylko uśmiech Ireny
(chcę ją zobaczyć)
zobaczę tylko uśmiech Ireny
(chcę ją zobaczyć)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga